top of page
Aire customer Care
We’re Here to Help
Our Customer Care team is here to assist you with any questions, concerns, or issues you may have.
We’re Here to Help
More Ways to Contact Us
Whatsapp Chat
Our Customer Care team is here to assist you with any questions, concerns, or issues you may encounter.
Email Support
Send us an email at Info@mysite.com, and we’ll respond within 48 hours.
Call Us
Call us at 123-456-7890
for direct assistance from our support team.
-
Vad är en FAQ-sektion?En FAQ-sektion kan användas för att snabbt svara på vanliga frågor om ditt företag som Vart levererar ni, Vad har ni för öppettider? och Hur bokar jag en tjänst?
-
Varför är vanliga frågor viktiga?De är ett sätt att hjälpa besökare hitta snabba svar på vanliga frågor om din verksamhet och underlätta navigering.
-
Var kan jag lägga till mina vanliga frågor?De kan läggas till på valfri sida eller i din mobilapp så att medlemmar kommer åt dem även på språng.
-
Hur lägger jag till nya frågor och svar?Följ de här stegen för att lägga till frågor och svar: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Lägg till en fråga och ett svar 3. Tilldela frågan en kategori 4. Spara och publicera Du kan alltid komma tillbaka och redigera dina frågor.
-
Kan jag lägga till en bild, video eller GIF i frågan?Ja. Följ de här stegen: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Skapa en ny fråga eller redigera en befintlig 3. Klicka på video-, bild- eller GIF-ikonen från svarsrutan 4. Lägg till media från biblioteket och spara.
-
Hur redigerar jag eller tar bort Vanliga frågor-rubriken?Du kan redigera rubriken från 'Inställningar' i Redigeraren. För att ta bort rubriken från din mobilapp går du till fliken 'Sida och app' i Owner app och gör anpassningar.
bottom of page